۱۰ پک کادو تولد دخترانه (عکس + قیمت)

زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
۱۰ پک کادو تولد دخترانه (عکس + قیمت)

پک هدیه، یک گزینه عالی برای تولد خانم های خاص در زندگی شماست. شما با خرید یک پک کادو تولد دخترانه می توانید چند هدیه را با هم تقدیمش کنید و این یعنی حین استفاده از هر کدام از آنها به یاد شما خواهد افتاد. خوبی پک های کادو تولد برای دختر خانم ها این است که دیگر نیاز نیست نگران این باشید که نکند از هدیه شما خوشش نیاید؛ چون بالاخره از بین چند هدیه ای که در پک کادو گنجانده شده، یکی باب دل دختر خانم آشنای شما خواهد بود.

پک کادو تولد دخترانه شامل دسته های مختلفی می شود؛ شما طبق سلیقه عزیزی که تولدش نزدیک است، باید از بین پک های مختلف بهداشتی، آرایشی، زیورآلات و... یکی را انتخاب کنید. ما در کادو بفرست انواع پک کادو تولد دخترانه -مناسب سلیقه های مختلف- را برایتان آماده کردیم. در ادامه این وبلاگ چند پیشنهاد جذاب از پک های کادو تولد دخترانه را قرار داده ایم.

 

پک کادو تولد دخترانه بهداشتی: صابون پوست دارای چروک گلاب دیپ سنس کرم، مرطوب کننده دیپ سنس، کرم ژل آبرسان بدن دیپ سنس، بالم لب دیپ سنس، تونر پاک کننده دیپ سنس، شامپو بدن گلاب دیپ سنس، ماسک صورت، گلاب دیپ سنس

پک کادو تولد دخترانه

قیمت و خرید پک کادو دیپ سنس

 

پک کادو تولد دخترانه استایلینگ: اتو مو مسافرتی، سشوار مسافرتی، پک سه تیکه، پد قارچی، بالم لب، دستمال مرطوب قوطی، برق لب دو سر، باکس

پک هدیه دخترانه

قیمت و خرید پک کادو استایلینگ

 

پک کادو تولد دخترانه آرایشی: دو عدد ماسک ورقی انار، سرم جوانساز انار، فوم انار، تونر انار، تینت لب شکلات، رژ جامد، رژ لب دوسر، گل رز، باکس

پک کادو تولد دخترانه آرایشی

قیمت و خرید پک کادو آرایشی

 

پک کادو تولد دخترانه ویتامین سی:  کرم آبرسان ویتامین سی، اسپری آبرسان ویتامین سی، فوم پمپی ویتامین سی، سرم پرتغال خونی ویتامین سی، لوسیون ویتامین سی، کرم دور چشم ویتامین سی

پک کادو تولد دخترانه ویتامین سی

قیمت و خرید پک کادو ویتامین سی

 

پک کادو تولد دخترانه بهداشتی برنج: لوسیون برنج، فوم برنج، ماسک ورقی، سرم برنج، اسکراب برنج

پک کادو تولد دخترانه بهداشتی برنج

قیمت و خرید پک بهداشتی برنج

 

پک کادو تولد دخترانه آبی: 2 عدد ماسک ورقی، آینه کیفی نگین دار، دستمال مرطوب قوطی فانتزی، فوم شستشو Ha، کرم آبرسان Ha، کرم دست هیالورونیک، اسید images، فوم بلوبری بایوآکوا، کرم دور چشم بلوبری بایوآکوا، 2 عدد بیسکوییت pick up، بادی اسپلش، باکس

پک کادو تولد دخترانه آبی

قیمت و خرید پک کادو آبی

 

پک کادو تولد دخترانه شکلاتی: خرس، شکلات کیت کت، نوتلا، رژلب، گل رز، باکس

پک کادو تولد دخترانه شکلاتی

قیمت و خرید پک کادو شکلاتی

 

پک کادو تولد دخترانه زیورآلات: نیم ست چشم نظر (گردنبند و گوشواره)، گل رز، باکس

پک کادو تولد دخترانه زیورآلات

قیمت و خرید پک کادو زیورآلات

 

پک کادو تولد دخترانه ادکلنی: ادکلن، بادی اسپلش، عطر جیبی، لوسیون بدن، ژل شستشو

پک کادو تولد دخترانه ادکلنی

قیمت و خرید پک کادو ادکلنی

 

پک کادو تولد دخترانه فانتزی: ساعت دیجیتالی، ماگ دسته دار طرحدار، ست بادی اسپلش و لوسیون VICTORIA WORLD، دو عدد شمع استوانه مدل موم زنبور، برق لب دو سر، سه عدد کیت کت اورجینال، عروسک نمدی دختر، باکس

پک کادو تولد دخترانه فانتزی

قیمت و خرید پک کادو فانتزی

 

برای دیدین سایر پک  های کادوی تولد به دسته بندی پک کادو دخترانه کادو بفرست مراجعه کنید!

آیدا خسبی
سه شنبه، 21 شهریور 1402


18 ایــده کــاربردی کادو تولد مردانه ایده خرید کادو

انتخاب کادو تولد مردانه میتواند یک تصمیم گیری چالش برانگیز برای همه باشد، اما نگران نباشید! با کمی خلاقیت و توجه به سلیقه فرد موردنظرمان، می توانیم یک هدیه ایده آل و جذاب پیدا کنیم. در این مقاله ما به معرفی 18 ایده کاربردی برای کادو تولد مردانه، نکات و و مواردی اشاره کرده ایم، تا با خیالی آسوده، هدیه ای ایده آل و به یاد ماندنی برای عزیزانتان انتخاب کنید.

ادمین

۱ هفته پیش

5 ایــده کادو تولد دخترانه تا 500 هزار تومان ایده خرید کادو

پیدا کردن ایده برای کادو تولد دخترانه، می تواند یک چالش به یاد ماندنی باشد، اما با انواع مختلفی از هدایا در بازار، انتخاب هدیه مناسب که هم متناسب با سلیقه دختر باشد و هم در محدوده قیمتی مناسب قرار گیرد، ممکن است پیچیده به نظر برسد. ما در این مقاله به معرفی 5 ایده برای کادو تولد دخترانه تا 500 هزار تومان می پردازیم.

ادمین

1 ماه پیش

10 ایده کادو تولد برای دوست صمیمی دختر ایده خرید کادو

با توجه با روحیه لطیف و سلیقه خاص دخترها، تهیه کادو تولد برای دوست صمیمی دختر همواره چالش برانگیز بوده و هر چقدر که رابطه دوستی بین شما عمیق تر باشد وسواسی که در انتخاب هدیه برای او دچار می شوید، بیشتر خواهد شد. در این وبلاگ چند ایده جذاب کادو تولد برای دوست صمیمی دختر آماده کردیم برای مشاهده این موارد با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ادمین

2 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد دختر ۲۰ تا ۲۴ ساله ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد عالی برای خرید کادو تولد دخترانه جوان، به همراه قیمت آنها را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید یک هدیه خوب برای دختر ۲۰ تا ۲۴ ساله ای می شناسید، انتخاب کنید.

آیدا خسبی

7 ماه پیش

چند ایده عالی برای خرید هدیه به افراد سخت پسند ایده خرید کادو

خرید هدیه برای آقایون و خانم های سخت پسند، یکی از سخت ترین کارهای دنیاست؛ چون پیدا کردن کادو که مود علاقه شان واقعا سخت است اما نه با ایده هایی که در این وبلاگ گفته ایم.

آیدا خسبی

7 ماه پیش

9 ایده کادو تولد دخترانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان ایده خرید کادو

لیستی از بهترین پک های هدیه تولد دخترانه تا ۳۰۰ هزارتومان را برایتان گلچین کرده ایم تا بتوانید یک کادو تولد دخترونه ارزون اما لاکچری بگیرید.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

۱۵ ایده کادو تولد دخترانه تا ۲۰۰ هزار تومان ایده خرید کادو

در این وبلاگ هدیه های تکی و پکی مان را از نظر بودجه تا ۲۰۰ هزارتومان برای انتخاب هدیه تولد دخترانه تقسیم بندی کردیم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد دختر ۱۸ تا ۲۰ ساله ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد عالی برای خرید کادو تولد دختر ۱۸، ۱۹ یا ۲۰ ساله داریم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد برای دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله ایده خرید کادو

خرید کادو تولد برای دختر ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ساله چالش برانگیز است؛ به همین دلیل لیستی از بهترین ایده ها برای خرید کادو تولد دخترانه را آماده کردیم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

چند ایده کادو تولد دخترانه خاص و لاکچری ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد ویژه برای کادو تولد دخترخانم ها با هر سن و سلیقه ای را برایتان لیست کردیم تا بتوانید یک هدیه خاص و لاکچری انتخاب کنید.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

نظر شما

متن نظر