چند ایده عالی برای خرید هدیه به افراد سخت پسند

زمان تقریبی مطالعه : 3 دقیقه
چند ایده عالی برای خرید هدیه به افراد سخت پسند

یک هدیه کوچک می تواند، تاثیرات بزرگی را در روابط شما به وجود بیاورد. با خرید یک کادو با مناسبت یا بی مناسبت، می توانیم ارزش و احترامی که برای دیگران قائل هستیم را نشان دهیم و همین نزدیکی، احترام و عشق بین ما را بیش تر می کند. اینگونه بگوییم که هدیه دادن و هدیه گرفتن، دریایی از عشق و حال خوب را در رابطه دو طرف جاری می کند. اما این فرصت عالی برای قوی تر کردن یک رابطه، گاها ممکن است دردسر ساز شود!

تصمیم برای خرید هدیه در لحظه اول خیلی خوشحال کننده است اما همین که سوال پیش می آید «باید براش چی بخرم؟ چی دوست داره؟ نکنه از این خوشش نیاد؟ و...» بخش سخت ماجرا شروع می شود. به ویژه اگر خودمان آدم سخت پسندی باشیم یا عزیزی که قرار است برایش هدیه بگیریم، سخت پسند باشد. اما نگران نباشید، جای درستی آمده اید؛ چاره کار شما همین جاست! در این وبلاگ از کادو بفرست چند پیشنهاد منحصر به فرد برای عزیزان سخت پسندی داریم که انتخاب هدیه برایشان دشوار است.

 

۱) کارت هدیه

یک انتخاب بی دردسر برای افرادی با سلیقه خاص و مشکل پسند، هدیه نقدی است که ورژن لاکچری آن، کارت هدیه می شود. اگر واقعا فکر می کنید که نمی توانید انتخابی برای هدیه داشته باشید، هدیه قابلی پیدا کنید یا سلیقه تان با عزیزی که قرار است برایش هدیه بگیرید، خیلی فرق می کند، کارت هدیه یک گزینه عالی برای شما است. برای خاص کردن این هدیه می توانید، درخواست دهید که طرح هایی با معنای خاص روی کارت هدیه چاپ کنند تا حس بهتری منتقل شود یا اینکه یک کارت پستال صوتی رایگان از کادو بفرست سفارش دهید.

 

۲) لوازم ورزشی

ورزش جزو امور واجب زندگی است که همه ما باید در روتین روزانه خود، زمانی را به آن اختصاص دهیم؛ بنابراین لوازم ورزشی می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد. از آنجایی که انتخاب لوازم ورزشی، آنچنان وابسته به سلیقه افراد نیست، انتخاب آن نباید برایتان دشوار باشد. پس چه عزیزی که می خواهید برایش هدیه بگیرید، اهل هست، چه اهل ورزش نیست، پک هدیه ورزشی یک انتخاب هوشمندانه است. چون درشرایطی که او اهل ورزش نباشد هم، با هدیه شما تلنگری می خورد که ورزش را به روتین روزانه خود اضافه کند. این هدیه نشان می دهد که شما به سلامتی او اهمیت زیادی می دهد.

 

۳) لوازم دکوری

یک مجسمه خوشگل که بتواند روی شلف دیواری خانه اش بگذارد، قاب شعر یا عکس کوچکی که گوشه میز کارش قرار دهد یا گلدان تزئینی قشنگی که بتواند روی اپن آشپزخانه بگذارد، انتخاب های جذابی برای هدیه دادن به حساب می آیند. معمولا اکثر افراد از وسایل های دکوری لوکس و جذاب خوششان می آید؛ پس حتما به این گزینه برای خرید کادو، فکر کنید.

 

۴) سکه و طلا

هدیه طلا به ویژه برای خانم ها در ۹۹.۹۹٪ جواب است؛ یعنی چه؟! یعنی از آنجایی که سکه و طلا یک هدیه واقعا با ارزش و قیمتی به حساب می آیند، بعید است کسی از گرفتن چنین هدیه ای خوشحال نشود. پیشنهاد ما این است که اگر شخصی که می خواهید برایش هدیه بگیرید، یک خانم است، گزینه اصلی تان طلا جواهر باشد؛ مثلا دستبند، انگشتر، زنجیر یا... اما اگر فکر می کنید نمی توانید جواهر باب دل او را پیدا کنید یا طرف مقابل شما یک آقا است، بروید سراغ گزینه دوم؛ یعنی خرید سکه طلا!

 

۵) کتاب

کتاب یکی از بهترین گزینه ای است که می توانید برای هدیه دادن، انتخاب کنید. مک لوهان در جایی گفته که «کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: کتاب هایی که می خوانید و انسان هایی که ملاقات می کنیدشما با کتاب هدیه دادن در زندگی طرف مقابلتان، تبدیل به انسان مفیدی خواهید شد که به بالا رفتن کیفیت زندگی او کمک کرده است.

 

۶) بلیت کنسرت یا تئاتر

همه ما در زندگی حداقل یک خواننده مورد علاقه داریم که رفتن به کنسرتش برایمان شب رویایی را می سازد. اگر خواننده مورد علاقه عزیزی که قرار است برایش هدیه بگیرید را می شناسید، گرفتن بلیت کنسرت آن خواننده می تواند هدیه ارزشمندی باشد. گزینه دیگری که می توانید انتخاب کنید، بلیت تئاتر است! یک تئاتر خوب می تواند لحظاتی خاطره انگیز و خوبی را برای او ایجاد کند؛ به ویژه اگر خودش اهل تئاتر و هنر باشد.

 

۷) پک هدیه

یک گزینه منحصر به فرد و عالی برای لحظاتی که نمی دانید دقیقا چه کادویی باید بخرید یا چه هدیه باب دل کسی است که قرار است برایش هدیه بگیرید، پک های هدیه آماده هستند. پک های هدیه آماده جذابی ویژه خانم ها و آقایون موجود هستند که با یک ترکیب مرتبط به هم، با یک تزئین زیبا کنار هم قرار گرفته اند. از آنجایی که پک های هدیه شامل چند کادو می شوند، دیگر نگرانی این را ندارید که نکند هدیه باب دلش نباشد؛ چون از بین چند گزینه، حتما یکی را خواهد پسندید.

لازم به ذکر است اشاره کنیم که ما در وب سایت کادو بفرست، پک های هدیه دخترانه و پک های هدیه پسرانه جذابی را در رنج های قیمت متفاوت، گلچین کرده ایم؛ کافی است به صفحه دسته بندی پک های هدیه مراجعه کنید تا انواع پک های آرایشی، بهداشتی، زیورآلات، شکلات، عطر و ادکلن و... را مشاهده کنید.

 

۸) دسته گل

گل های طبیعی انتقال دهنده احساس مثبتی هستند؛ پس اگر می خواهید به طرف مقابلتان، احساس خوب و نشاط تقدیم کنید، می توانید یک دسته گل زیبا یا گلدانی سرسبز به عنوان هدیه به او تقدیم کنید. دسته گل به عنوان یک هدیه بی مناسبت، انتخاب فوق العاده ای است.

 

حرف آخر

کل راز انتخاب هدیه برای افراد مشکل پسند این است که کادویی انتخاب کنید که زیاد وابسته به سلیقه نباشد و برای هر شخصی، داشتنش واجب باشد. مواردی که در این وبلاگ برای خرید هدیه به افراد سخت پسند پیشنهاد کردیم، دارای چنین شرایطی هستند اما قطعا با کمی فکر کردن می توانید گزینه های دیگری که چنین شرایطی دارند هم پیدا کنید!

در کل زیاد برای انتخاب هدیه به خودتان سخت نگیرید، چون در هر صورت، هدیه گرفتن خوشایند هر شخصی است و قطعا شخصی که برایش هدیه می گیرید، از لطف و محبت شما خوشحال خواهد شد

آیدا خسبی
دوشنبه، 03 مهر 1402


18 ایــده کــاربردی کادو تولد مردانه ایده خرید کادو

انتخاب کادو تولد مردانه میتواند یک تصمیم گیری چالش برانگیز برای همه باشد، اما نگران نباشید! با کمی خلاقیت و توجه به سلیقه فرد موردنظرمان، می توانیم یک هدیه ایده آل و جذاب پیدا کنیم. در این مقاله ما به معرفی 18 ایده کاربردی برای کادو تولد مردانه، نکات و و مواردی اشاره کرده ایم، تا با خیالی آسوده، هدیه ای ایده آل و به یاد ماندنی برای عزیزانتان انتخاب کنید.

ادمین

پریروز

5 ایــده کادو تولد دخترانه تا 500 هزار تومان ایده خرید کادو

پیدا کردن ایده برای کادو تولد دخترانه، می تواند یک چالش به یاد ماندنی باشد، اما با انواع مختلفی از هدایا در بازار، انتخاب هدیه مناسب که هم متناسب با سلیقه دختر باشد و هم در محدوده قیمتی مناسب قرار گیرد، ممکن است پیچیده به نظر برسد. ما در این مقاله به معرفی 5 ایده برای کادو تولد دخترانه تا 500 هزار تومان می پردازیم.

ادمین

1 ماه پیش

10 ایده کادو تولد برای دوست صمیمی دختر ایده خرید کادو

با توجه با روحیه لطیف و سلیقه خاص دخترها، تهیه کادو تولد برای دوست صمیمی دختر همواره چالش برانگیز بوده و هر چقدر که رابطه دوستی بین شما عمیق تر باشد وسواسی که در انتخاب هدیه برای او دچار می شوید، بیشتر خواهد شد. در این وبلاگ چند ایده جذاب کادو تولد برای دوست صمیمی دختر آماده کردیم برای مشاهده این موارد با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ادمین

1 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد دختر ۲۰ تا ۲۴ ساله ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد عالی برای خرید کادو تولد دخترانه جوان، به همراه قیمت آنها را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید یک هدیه خوب برای دختر ۲۰ تا ۲۴ ساله ای می شناسید، انتخاب کنید.

آیدا خسبی

7 ماه پیش

9 ایده کادو تولد دخترانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان ایده خرید کادو

لیستی از بهترین پک های هدیه تولد دخترانه تا ۳۰۰ هزارتومان را برایتان گلچین کرده ایم تا بتوانید یک کادو تولد دخترونه ارزون اما لاکچری بگیرید.

آیدا خسبی

7 ماه پیش

۱۵ ایده کادو تولد دخترانه تا ۲۰۰ هزار تومان ایده خرید کادو

در این وبلاگ هدیه های تکی و پکی مان را از نظر بودجه تا ۲۰۰ هزارتومان برای انتخاب هدیه تولد دخترانه تقسیم بندی کردیم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

۱۰ پک کادو تولد دخترانه (عکس + قیمت) ایده خرید کادو

در این وبلاگ چندین پک هدیه دخترانه را همراه عکس و مشخصات برای تولد خانم های خاص در زندگی تان، گلچین کرده ایم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد دختر ۱۸ تا ۲۰ ساله ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد عالی برای خرید کادو تولد دختر ۱۸، ۱۹ یا ۲۰ ساله داریم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد برای دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله ایده خرید کادو

خرید کادو تولد برای دختر ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ساله چالش برانگیز است؛ به همین دلیل لیستی از بهترین ایده ها برای خرید کادو تولد دخترانه را آماده کردیم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

چند ایده کادو تولد دخترانه خاص و لاکچری ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد ویژه برای کادو تولد دخترخانم ها با هر سن و سلیقه ای را برایتان لیست کردیم تا بتوانید یک هدیه خاص و لاکچری انتخاب کنید.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

نظر شما

متن نظر