ایده خرید کادو تولد برای دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله

زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
ایده خرید کادو تولد برای دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله

سن ۱۵ سالگی شروع دوره بلوغ است و دختران در این سن تا حدود ۱۷-۱۸ سالگی، بسیار حساس می شوند و بیشتر از هر سن دیگری، نیاز به ابراز علاقه و توجه ویژه دارند. باوجود این شرایط اغلب خرید کادو تولد دخترانه برای این بازه سنی، سخت و سردگم کننده می شود. به ویژه اینکه دختران ۱۵ تا ۱۷ ساله عموما اختلاف نظرات زیادی با خانواده و بزرگترها دارند و همین ماجرا را کمی پیچیده تر هم می کند! اما جای هیچ نگرانی نیست؛ چون در این وبلاگ از وبسایت کادو بفرست، چند ایده جذاب برای خرید کادو تولد دخترانه ۱۵ تا ۱۷ سال، ردیف کرده ایم.

 

قانون خرید کادو تولد دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله

همانطور که اشاره کریم، دختران ۱۵ تا ۱۷ ساله بخاطر دوره بلوغ، بسیار حساس هستند. پس اگر دختر نوجوانی در این بازه سنی میشناسید و می خواهید برای تولدش، با یک هدیه، خوشحال و سورپرایزش کنید، قبل از هرچیزی باید به احساس و سلیقه او توجه کنید. یعنی شما اگر گران بها ترین هدیه دنیا را هم برای دختری در این سن و سال آماده کنید، اگر باب میلش نباشد اصلا خوشحالش نمی کند؛ بلکه شاید نارحت هم بشود. شاید با خودتان بگویید که این مسئله برای هر فردی در هر سن و سالی صدق می کند!!!

حرف شما کاملا درست است؛ اما نکته اینجاست که توجه به سلیقه و احساسات برای خرید کادو تولد دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله، بخاطر روحیاتی که در این سن و سال دارند، بیشتر است. ختم کلام اینکه حتما پیشنهاداتی که در ادامه آماده کردیم را با توجه به دخترخانمی که قرار است برایشان هدیه تولد بگیرید، از فیلتر این قانون رد کنید و بعد خرید نهایی را داشته باشید.

 

محصولات بهداشتی؛ کادو تولد دختر نوجوان

همه میدانیم که سن بلوغ برای خیلی از نوجوانان با جوش های پوستی همراه است که این قضیه برای دختر خانم ها خیلی آزار دهنده است. به همین دلیل یکی از مواردی که حتما به کارشان می آید و احتمالا خیلی خوشحالشان می کند، محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو است.

محصولات بهداشتی؛ کادو تولد دختر نوجوان

قیمت و خرید پک بهداشتی

لباس؛ کادو تولد دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله

هدیه گرفتن یک لباس شیک و زیبا، برای همه خوشایند است. اگر سبک پوشش و سلیقه عزیزی که تولدش نزدیک است را می دانید، لباس یک گزینه عالی برای کادو تولد دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله است. البته یک چالشی که در خرید لباس برای دخترانی در این بازه سنی وجود دارد و باید حواستان به آن باشد، این است که لباس آنها نه باید زنانه اشد و نه بچگانه!

 

وسایل ورزشی؛ کادو تولد دختر نوجوان

وسایل ورزشی برای دخترهای نوجوانی که اهل ورزش و بدنسازی هستند یک انتخاب عالی برای کادو تولد است. برای خرید کادو تولد دختر نوجوان ورزشکار هم آپشن های مختلفی دارید؛ از لباس ورزشی گرفته تا هدبند، دستکش یا قمقمه ورزشی و...

وسایل ورزشی؛ کادو تولد دختر نوجوان

قیمت و خرید پک ورزشی

کیف و کفش؛ کادو تولد دختر نوجوان

همه قبول داریم که کیف و کفش از نیازهای روزمره همه ماست! علاوه بر آن باتوجه به اینکه ست های کیف و کفش خیلی خوشگل و متنوعی، مناسب سلیقه های مختلف در بازار پیدا می شود، این یک ایده عالی برای کادو تولد دخترانه ۱۵ سال به بالا است.

 

اکسسوری؛ کادو تولد دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله

دخترهای نوجوان معمولا خیلی اکسسوری و بدلیجات علاقه دارند؛ بخاطر همین آن را در لیست بهترین کادو تولد برای دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله اضافه کردیم. البته هر دختری به یک مدل اکسسوری علاقه دارد؛ مثلا یکی اکسسوری های هنری و دست ساز دوست دارد، یکی اکسسوری فانتزی میپسندد و... شما باید توجه کنید که دختر مورد نظر شما، چه اکسسوری دوست دارد؟!

اکسسوری؛ کادو تولد دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله

قیمت و خرید ست اکسسوری

محصولات آرایشی؛ کادو تولد دختر نوجوان

دخترها معمولا از سن ۱۵-۱۶ سالگی شروع می کنند به آرایش کردن؛ شما می توانید با خرید وسایل آرایشی ساده مثل یک بالم، تینت یا برق لب، به آنها اجازه محدودی بدهید. البته که بهتر است با خرید وسایل آرایشی مو، مثل اتو مو و بابلیس، آنها را بیشتر به آرایش مو سوق دهید تا چهره...

محصولات آرایشی؛ کادو تولد دختر نوجوان

قیمت و خرید پک آرایشی

آیدا خسبی
یک شنبه، 12 شهریور 1402


18 ایــده کــاربردی کادو تولد مردانه ایده خرید کادو

انتخاب کادو تولد مردانه میتواند یک تصمیم گیری چالش برانگیز برای همه باشد، اما نگران نباشید! با کمی خلاقیت و توجه به سلیقه فرد موردنظرمان، می توانیم یک هدیه ایده آل و جذاب پیدا کنیم. در این مقاله ما به معرفی 18 ایده کاربردی برای کادو تولد مردانه، نکات و و مواردی اشاره کرده ایم، تا با خیالی آسوده، هدیه ای ایده آل و به یاد ماندنی برای عزیزانتان انتخاب کنید.

ادمین

۱ هفته پیش

5 ایــده کادو تولد دخترانه تا 500 هزار تومان ایده خرید کادو

پیدا کردن ایده برای کادو تولد دخترانه، می تواند یک چالش به یاد ماندنی باشد، اما با انواع مختلفی از هدایا در بازار، انتخاب هدیه مناسب که هم متناسب با سلیقه دختر باشد و هم در محدوده قیمتی مناسب قرار گیرد، ممکن است پیچیده به نظر برسد. ما در این مقاله به معرفی 5 ایده برای کادو تولد دخترانه تا 500 هزار تومان می پردازیم.

ادمین

1 ماه پیش

10 ایده کادو تولد برای دوست صمیمی دختر ایده خرید کادو

با توجه با روحیه لطیف و سلیقه خاص دخترها، تهیه کادو تولد برای دوست صمیمی دختر همواره چالش برانگیز بوده و هر چقدر که رابطه دوستی بین شما عمیق تر باشد وسواسی که در انتخاب هدیه برای او دچار می شوید، بیشتر خواهد شد. در این وبلاگ چند ایده جذاب کادو تولد برای دوست صمیمی دختر آماده کردیم برای مشاهده این موارد با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ادمین

2 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد دختر ۲۰ تا ۲۴ ساله ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد عالی برای خرید کادو تولد دخترانه جوان، به همراه قیمت آنها را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید یک هدیه خوب برای دختر ۲۰ تا ۲۴ ساله ای می شناسید، انتخاب کنید.

آیدا خسبی

7 ماه پیش

چند ایده عالی برای خرید هدیه به افراد سخت پسند ایده خرید کادو

خرید هدیه برای آقایون و خانم های سخت پسند، یکی از سخت ترین کارهای دنیاست؛ چون پیدا کردن کادو که مود علاقه شان واقعا سخت است اما نه با ایده هایی که در این وبلاگ گفته ایم.

آیدا خسبی

7 ماه پیش

9 ایده کادو تولد دخترانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان ایده خرید کادو

لیستی از بهترین پک های هدیه تولد دخترانه تا ۳۰۰ هزارتومان را برایتان گلچین کرده ایم تا بتوانید یک کادو تولد دخترونه ارزون اما لاکچری بگیرید.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

۱۵ ایده کادو تولد دخترانه تا ۲۰۰ هزار تومان ایده خرید کادو

در این وبلاگ هدیه های تکی و پکی مان را از نظر بودجه تا ۲۰۰ هزارتومان برای انتخاب هدیه تولد دخترانه تقسیم بندی کردیم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

۱۰ پک کادو تولد دخترانه (عکس + قیمت) ایده خرید کادو

در این وبلاگ چندین پک هدیه دخترانه را همراه عکس و مشخصات برای تولد خانم های خاص در زندگی تان، گلچین کرده ایم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد دختر ۱۸ تا ۲۰ ساله ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد عالی برای خرید کادو تولد دختر ۱۸، ۱۹ یا ۲۰ ساله داریم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

چند ایده کادو تولد دخترانه خاص و لاکچری ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد ویژه برای کادو تولد دخترخانم ها با هر سن و سلیقه ای را برایتان لیست کردیم تا بتوانید یک هدیه خاص و لاکچری انتخاب کنید.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

نظر شما

متن نظر