ایده خرید کادو تولد دختر ۱۸ تا ۲۰ ساله

زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
ایده خرید کادو تولد دختر ۱۸ تا ۲۰ ساله

روز تولد برای اکثر دخترها خیلی مهم است و معمولا از چند ماه قبل، برای آن روز برنامه ریزی می کنند. در این بین یکی از تولدها از بقیه ویژه تر است؛ تولد ۱۸ سالگی! این را از زبان خیلی از دخترها شنیده ام و البته برای خودم هم همین طور بود. دلیل اهمیتش هم که واضح است؛ چون ۱۸ سالگی مرز بین نوجوانی و جوانی است. در کل سن ۱۸، ۱۹ و ۲۰ سالگی اوج جوانی هر کسی است؛ به همین دلیل انتخاب کادو تولد برای دختر ۱۸ تا ۲۰ ساله، بسیار اهمیت دارد. در این وبلاگ شما را در انتخاب کادو تولد دخترانه همراهی می کنیم...

 

ایده های کادو تولد دخترانه ۱۸ تا ۲۰ ساله

از سن ۱۸ سالگی احساس بالغ بودن و مستقل شدن در دخترها شکل می گیرد؛ این نکته ای است که حین خرید کادو تولد دخترانه برای این رنج سنی، باید در گوشه ذهنان باشد. هرچه کادویی که انتخاب می کند، حس خانومانه را بیشتر منتقل کند، احتمالا بیشتر به دل دخترهایی در این سن و سال مینشیند. در ادامه لیستی از کادوهای تولد دخترانه که انتقال دهنده این حس هستند را برایتان لیست کرده ایم.

 

زیورآلات؛ کادو تولد دختر ۱۸-۲۰ ساله

جواهرات باب دل هر دختر خانمی هستند؛ پس می توانند یک انتخاب عالی برای کادو تولد باشند. برای این گزینه، شما با توجه به سلیقه دختر خانم و بودجه خودتان می توانید طلا، نقره یا تیتانیوم هدیه بدهید. پیشنهاد کادو بفرست برای شما یک نیم ست استیل رنگ ثابت همراه باکس گل است.

ایده کادو تولد برای دختر ۲۰ ساله

قیمت و خرید پک نیم ست

 

ساعت؛ کادو تولد دختر ۱۸-۲۰ ساله

ساعت مچی هم می تواند یک انتخاب عالی برای تولد ۱۸، ۱۹ سالگی باشد. برای انتخاب ساعت دخترانه دستتان خیلی باز است؛ چون مدل های مختلفی از ساعت های دیجیتال، کلاسیک، چرم، چوبی و... در بازار موجود هستند. شما می توانید با توجه به تیپ و استایل عزیزی که تولدش نزدیک است، یک ساعت خوشگل برایش هدیه بگیرید.

ایده کادو تولد برای دختر ۱۹ ساله

قیمت و خرید پک ساعت

 

استایلینگ مو؛ کادو تولد دختر ۱۸-۲۰ ساله

وسایل استایلینگ مو جزو مواردی هستند که به کار هر دختر جوانی می آیند. از جمله وسیله هایی که در این دسته قرار می گیرند، می توانیم به سشوار، اتو مو، بابلیس مو، دیفیوزر سشوار یا بیگودی اشاره کنیم. پیشنهاد می کنیم حین خرید وسیله استایل دهی مو حتما به زیبایی آن هم دقت کنید؛ مثلا این سشوار های مسافرتی، خیلی دلبر هستند.

کادو تولد برای دختر ۱۸ ساله

قیمت و خرید سشوار مسافرتی

 

عطر و ادکلن؛ کادو تولد دختر ۱۸-۲۰ ساله

عطر یا ادکلن می تواند یک کادو تولد عالی برای دختران جوان باشد. فکر نمی کنم این روزها دختری پیدا شود که بدون استفاده از عطر و ادکلن از خانه بیرون بیاید؛ پس بی شک این انتخاب می تواند یک هدیه کاربردی باشد اما به شرط آنکه سلیقه او را بشناسید! مثلا اگر دختر خانمی که میخواهید برایش کادو تولد بخرید، به عطرهایی با رایحه شیرین علاقه دارد، می توانید ادکلن PIERLAND انتخاب کنید؛ چون بسیار خوش بو است و ماندگاری بالایی دارد.

کادو تولد ۱۸ سالگی

قیمت و خرید ادکلن زنانه

 

کیف و کفش؛ کادو تولد دختر ۱۸-۲۰ ساله

کیف و کفش به ویژه اگر یک ست چرم باشد، یک هدیه لاکچری و خفن به حساب می آید. البته الزامی وجود ندارد که همیشه یک ست کامل بگیرید، شما می توانید کیف یا کفش را به صورت جداگانه هم هدیه بدهید. علاوه بر آن می توانید یک پک کادو تولد دخترانه بگیرید که کیف یکی از اجزای اصلی آن باشد؛ دقیقا مثل پکی که در پایین به شما پیشنهاد داده ایم.

پک کادو تولد دخترانه ۱۸ سالگی

قیمت و خرید پک کیف

 

مراقبتی پوست؛ کادو تولد دختر ۱۸-۲۰ ساله

در این دوره زمانه دخترهای جوان نسبت به سلامت و زیبایی پوست، آگاه تر شده اند. به همین دلیل یکی از محصولاتی که همیشه به کارشان می آید و احتمالا هدیه گرفتن آن خوشحالشان می کند، محصولات مراقبی پوست هستند؛ این محصولات می توانند شامل صابون پوست، کرم مرطوب کننده، کرم ژل آبرسان بدن، تونر پاک کننده، ماسک صورت و... باشند.

ایده خرید کادو تولد دخترانه

قیمت و خرید پک مراقبتی

 

آیدا خسبی
پنج شنبه، 16 شهریور 1402


18 ایــده کــاربردی کادو تولد مردانه ایده خرید کادو

انتخاب کادو تولد مردانه میتواند یک تصمیم گیری چالش برانگیز برای همه باشد، اما نگران نباشید! با کمی خلاقیت و توجه به سلیقه فرد موردنظرمان، می توانیم یک هدیه ایده آل و جذاب پیدا کنیم. در این مقاله ما به معرفی 18 ایده کاربردی برای کادو تولد مردانه، نکات و و مواردی اشاره کرده ایم، تا با خیالی آسوده، هدیه ای ایده آل و به یاد ماندنی برای عزیزانتان انتخاب کنید.

ادمین

۱ هفته پیش

5 ایــده کادو تولد دخترانه تا 500 هزار تومان ایده خرید کادو

پیدا کردن ایده برای کادو تولد دخترانه، می تواند یک چالش به یاد ماندنی باشد، اما با انواع مختلفی از هدایا در بازار، انتخاب هدیه مناسب که هم متناسب با سلیقه دختر باشد و هم در محدوده قیمتی مناسب قرار گیرد، ممکن است پیچیده به نظر برسد. ما در این مقاله به معرفی 5 ایده برای کادو تولد دخترانه تا 500 هزار تومان می پردازیم.

ادمین

1 ماه پیش

10 ایده کادو تولد برای دوست صمیمی دختر ایده خرید کادو

با توجه با روحیه لطیف و سلیقه خاص دخترها، تهیه کادو تولد برای دوست صمیمی دختر همواره چالش برانگیز بوده و هر چقدر که رابطه دوستی بین شما عمیق تر باشد وسواسی که در انتخاب هدیه برای او دچار می شوید، بیشتر خواهد شد. در این وبلاگ چند ایده جذاب کادو تولد برای دوست صمیمی دختر آماده کردیم برای مشاهده این موارد با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ادمین

2 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد دختر ۲۰ تا ۲۴ ساله ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد عالی برای خرید کادو تولد دخترانه جوان، به همراه قیمت آنها را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید یک هدیه خوب برای دختر ۲۰ تا ۲۴ ساله ای می شناسید، انتخاب کنید.

آیدا خسبی

7 ماه پیش

چند ایده عالی برای خرید هدیه به افراد سخت پسند ایده خرید کادو

خرید هدیه برای آقایون و خانم های سخت پسند، یکی از سخت ترین کارهای دنیاست؛ چون پیدا کردن کادو که مود علاقه شان واقعا سخت است اما نه با ایده هایی که در این وبلاگ گفته ایم.

آیدا خسبی

7 ماه پیش

9 ایده کادو تولد دخترانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان ایده خرید کادو

لیستی از بهترین پک های هدیه تولد دخترانه تا ۳۰۰ هزارتومان را برایتان گلچین کرده ایم تا بتوانید یک کادو تولد دخترونه ارزون اما لاکچری بگیرید.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

۱۵ ایده کادو تولد دخترانه تا ۲۰۰ هزار تومان ایده خرید کادو

در این وبلاگ هدیه های تکی و پکی مان را از نظر بودجه تا ۲۰۰ هزارتومان برای انتخاب هدیه تولد دخترانه تقسیم بندی کردیم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

۱۰ پک کادو تولد دخترانه (عکس + قیمت) ایده خرید کادو

در این وبلاگ چندین پک هدیه دخترانه را همراه عکس و مشخصات برای تولد خانم های خاص در زندگی تان، گلچین کرده ایم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

ایده خرید کادو تولد برای دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله ایده خرید کادو

خرید کادو تولد برای دختر ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ساله چالش برانگیز است؛ به همین دلیل لیستی از بهترین ایده ها برای خرید کادو تولد دخترانه را آماده کردیم.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

چند ایده کادو تولد دخترانه خاص و لاکچری ایده خرید کادو

در این وبلاگ چند پیشنهاد ویژه برای کادو تولد دخترخانم ها با هر سن و سلیقه ای را برایتان لیست کردیم تا بتوانید یک هدیه خاص و لاکچری انتخاب کنید.

آیدا خسبی

8 ماه پیش

نظر شما

متن نظر